onsdag 31. desember 2014

The ultimate fashion APP // SOBAZAAR






Jeg har nevnt Telenor-appen Sobazaar for dere tidligere og burde vel egentlig minne dere på den mye oftere. Dette er min absolutte favoritt APP som jeg bruker når jeg er på utkikk etter noe nytt til garderoben, før en spesiell anledning eller bare når jeg har lyst på inspirasjon til hva jeg kan shoppe og se hva som er det nyeste på markedet. Selv om jeg jobber i bransjen blir jeg aldri lei av å bli inspirert av andre jenter, samtidig som jeg alltid er på utkikk etter å gjøre gode kjøp. Med SOBAZAAR ser jeg til en hver tid både hva som er nytt og hva som er på salg hos mine favorittbrands. Jeg blir også inspirert av å se hva andre fashionistaer setter sammen på sine fashionboards. Appen finner du HER! 

Selv om jeg nå er i Thailand så har jeg vært innom å laget boards og shoppet på salg. Dette er verdens desiderst enkleste måte å holde seg oppdatert og shoppe på. Jeg har ikke flagget dette før, men jeg hadde satt vedlig pris på om dere logger dere inn via facebook og følger min profil på Sobazaar. Etterhvert vil jeg følge dere også. Dette er Instagram for fashion. Det er kjempe gøy. Jo flere som joiner jo bedre er det.

Appen kan også brukes på mobil, Mac og PC. Sjekk den ut, se flere av mine fashionboards og følg meg HER!



stylemag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar