søndag 28. september 2014

My Burberry

Annonse








Jeg klarer ikke alltid å være trofast til parfymen min.. Om jeg kjenner en god duft så kan jeg lett bli hekta og bytter litt på i en periode. Nå har jeg fått prøve My Burberry den siste tiden og den er helt nydelig! Burberry beskriver den selv som "A contemperary grand floral that captures the fragrance of a London garden after rain" Det er faktisk den beste beskrivelsen av duften. Jeg synes duften blir bedre og bedre utover dagen når den får satt seg litt. Den blir rett og slett mer personlig..
Det er selveste Mario Testino som har tatt bildene til My Burberry. Og det er Kate Moss og Cara Delevingne som fronter kampanjen. Sjekk ut videoen her!  

PS: Flasken er fantastisk fin og blir en eksklusiv detalj i hjemmet..



stylemag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar