torsdag 21. august 2014

Pssst.... // HOT TIPS // Interiørkupp i Bygdøy alle






Jeg har lenge vært på utkikk etter disse stolene! De er sykt deilige å sitte i og kjempe fine! Jeg må ha gode stoler hjemme siden jeg har både hjemmekontor, middager, barna og rett som det er gjester innom.. Jeg fikk tips om at Slettemoen Interiør i bygdøy alle skal pusse opp og ha eierskifte, så de selger ut alle sine varer fra 50 - 70% avslag til og med lørdag denne uken. Derfor fikk jeg disse stolene til halv pris!!! Er grisefornøyd! KUPP!!! Fortsatt masse fint igjen! Første mann til mølla...




stylemag

5 kommentarer:

  1. Kan vi få se flere interiør bilder fra leiligheten din? Ser fin ut... :-)

    SvarSlett
  2. Hei Hedda! Takk for hverdagsinspirasjon og tips! :) Jeg har kjøpt meg noen over knee sorte støvletter, har du noen forslag til hva som kan være ekstra stilig i et antrekk med slike støvletter? :) Forøvrig disse jeg har kjøpt http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/hverdagssko/nly-shoes-427/flat-over-knee-boot-428761-14/ Takker for tips! :) Jeanette.

    SvarSlett
  3. Flott interiør! Gøy om du hadde vist oss mer av boligen din :)

    SvarSlett
  4. Jaaa til myke og gode stoler, det gjør jo hjemmekontoret enda mer trivelig :)

    SvarSlett
  5. Tøft bord du har, hvor har du kjøpt det ?

    SvarSlett