lørdag 5. juli 2014

The lovely basics








stylemag

8 kommentarer:

  1. Stilig du er.
    Har du noen fine sommerkjoler å vise fram så vil jeg veldig gjerne se det!! Skal ut å shoppe litt ferieklær...Synna

    SvarSlett
  2. Hei! Vet du hvor "70-talls buksen til Tone Damli er fra? Den hun har på seg, når hun triller tur med Billie. Lagt ut 5.7.14.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Den er fra Etro :) Sinnsykt fin!

      Slett
    2. Utrolig flott. Fant ikke akkurat den Tone har, vet ikke om det er fra en annen kolleksjon. Men de hadde mange flotte. Takk for svar! :)

      Slett
  3. Hei! Pleier du å bruke sokker i sneakers? Synes det kan være litt ubehagelig å gå barbeint... I så fall, hvilke? Synes forresten du alltid ser så smashing ut!! Siv:)

    SvarSlett
  4. Hei igjen. Håper du vil svare meg på et siste spørsmål. Fant buksen som Tone hadde, den var sinnsykt fin som du sa :) Vet du om de er store eller små i str? Leste at det var italienske størrelser, og dersom jeg forstod det riktig tilsvarte str. 44 en M? Jeg bruker normalt sett str. 38, men noen ganger 40. Fødte for ikke så altfor lenge siden, så er sikkert litt større enda omkring hoftene. Tusen takk!

    SvarSlett
  5. Hei. Så fint skjørt, freshe deg :-) Hvilket merke er skjørtet ditt? Hilsen Line

    SvarSlett
  6. Hei, LH

    Jeg sitter og leser gamle blogginnlegg, og legger merke til at du spør om italienske størrelser.

    Hvis du noen ganger bruker 40, vanlig europeisk størrelse, så burde du velge 44 i italiensk, siden det italienske er et helt annet system. Det samme gjelder fransk, der en 42 fransk vil bli en 40 "vanlig størrelse".

    SvarSlett