fredag 2. mai 2014

På tide med litt sommerglød..







Denne tiden av året er for meg den vanskligste når det kommer til brunfarge. Det er varmt nok til å gå med bare ben og i t-skjorte, men jeg har ikke rukket å sole meg noe særlig. Så jeg føler meg ikke helt
klar for å vise enkelte kroppsdeler alikevel.. Jeg sverger derfor til Vita Liberata sine produkter siden de finnes i forskjellige varianter og i 3 forskjellige nivåer. (Light, medium og dark) Nå om dagen veksler jeg mellom geleen og moussen. Moussen tørker med en eneste gang, lukter ingen ting og jeg kan ta på meg klærne rett etter jeg har påført. Det blir også veldig jevnt. (viktig å klargjør og peele huden først) Geleen gjør meg litt brunere og gir mer fuktighet til huden samtidig som den virker, men bruker litt lengre tid på å tørke, så den bruker jeg om jeg har god tid eller før jeg legger meg på kvelden. Jeg kjøper mine hos hudpleieren min i salongen V by Sonia Vigert, men de kan også kjøpes på nett. HER  
(Ps: jeg har prøvd det meste som finnes i selvbruningsverden men har aldri vært så fornøyd som når jeg bruker Vita Liberata)





Innlegget er betalt av Vita Liberata

stylemag

9 kommentarer:

  1. Dristet meg ut med litt halvbleke ben til butikken i dag, går når enn bare skal en kort tur ;)

    SvarSlett
  2. Hei. Må bare få si at dette er en herlig blogg! Leser at du er stylisten til Tone Damli, og jeg synes du er flink! Elsker både klesstilen til Tone og ikke minst hvordan hun er sminket. Alltid så fin og fresh!

    Har lenge ønsket meg en kjole som Tone har. Lurte på om du vet hvor denne er kjøpt? Har lenge vært på utkikk etter noe lignende, og det hadde vært så fint om jeg fikk tak i den. Legger ved et bilde av kjolen her.

    http://kjendis.no.msn.com/norsk/tone-nekter-%C3%A5-snakke-om-bruddet?page=14

    Håper veldig gjerne på svar. Denne kjolen elsker jeg!

    Mvh

    SvarSlett
  3. Hei Hedda. Du har tidligere skrevet at Sunspa har vært en favoritt for deg. Hva er forskjellen mellom de to merkene, og hvorfor har du gått over til det nye? Takk på forhånd for svar :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! :) Jeg synes fortsatt at sunspa er bra, men jeg synes vita liberata blir jevnere og mindre gult, pluss at det tørker fortere og lukter mindre..
      Klem :)

      Slett
  4. Hei Hedda - Digger bloggen din. Den er til stor inspirasjon !

    Regner med at det er Vita Liberata du har brukt i dette innlegg med kåpen..

    http://fashioncherry.blogspot.no/2014/04/bam.html

    Uff hva er skjedd med dine hender?? De er jo mørke brune.. Litt "reality style" ala New Jersey he he..Jeg fikk selv slike hender for en måned siden etter bruk av Vita Liberata, man blir alfor mørk….

    Det verste for meg var, at jeg skulle i bryllup og så rett og slett ikke ut. Folk bare lo av meg og jeg ble kalt giraffen utover kvelden. Det tok nesten 14 dager før jeg ble normal igjen...

    Forstår ikke hvorfor du anbefaler den - ikke er det jevnt på bildene, og dessuten tar det 14 dager før det forsvinner igjen….

    :-)

    Smil til deg

    Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Uff da! Hørtes ikke bra ut… men tror helt ærlig at det har noe med påføringen og forberedelsene å gjøre.. ikke produktet. jeg har ikke opplevd noen sånne hendelser. og på bildet med den rosa kåpen så har jeg ikke selvbruning på hendene i det heletatt.. Jeg hadde ikke skrevet og anbefalt noe jeg ikke liker. Nok av tilbud der ute for å si det sånn, men dette er altså det jeg personlig bruker og liker best! :) :) Smaken er som baken.. kanskje det ikke er perfekt for deg. Lykke til videre! :)

      Slett
  5. Hei!

    Jeg skal bestille meg en Duo Consealer hos makeupyourmind, men hvilken av de to nyansene anbefaler du sammen med medium selvbruning (mousse) ?:)

    Tusen takk på forhånd :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Jeg anbefaler den mørkeste… Selv om jeg bruker litt av begg to. veldig fine å blande.. :)

      Slett
  6. det er trendy å være bleik for tiden jooooo, folk burde droppe selvbruning og omfavne sin naturlige hudfarge! Definitivt mest chic!

    SvarSlett