lørdag 8. februar 2014

Paris is always a good idea // With EF







Da er jeg på vei til Paris! Må jobbe litt på flyet gitt... Gud som jeg gleder meg til å treffe den fantastiske byen igjen! Jeg drar for å sjekke ut en skole hvor du kan lære forretningsfransk og journalistikk. Det er EF education  som driver skolen og den ligger MIDT i smørøyet av Paris ( så og si oppå galleri de Lafayette). Jeg må ærlig si at jeg kun trodde EF hadde språkreiser for tenåringer, så da jeg fikk høre om dette opplegget her ble jeg maks nysgjerrig. Jeg har mitt førtse kurs på Mandag kl 09, så jeg vil oppdaterer underveis på hvordan dette er lagt opp. So long homies..! 

XOXO Hedda
stylemag

2 kommentarer:

  1. Lykke til, og god tur! bra lesestoff da:) så blir det London-bok når du kommer hjem fra Paris hehe

    SvarSlett
  2. Det visste ikke jeg heller, så der lærte jeg noe nytt. Lykke til :)

    SvarSlett