søndag 16. februar 2014

EF ROMA = BELLISSIMO!!!


På vei inn på skolen til EF i Roma

Inngangspartiet

Vakker kunst ved inngangen

Resepsjonen


Resepsjonen

En lærer og rektoren (Christina) på skolen. (fantastiske mennesker)

Klassetime..

Fokus i timen.. Mye latter hører med på muntligtime..


Fashion-italian..

Jobber..

Viktig å sjekke oppslagstavlen...

Tidenes koseligste timeplan.. (bake Tiramisu og dra til Verona)

Ut på "klassetur"

Ved inngangen

Egen kirke inne i skolen

Taket i kirken


Skolen ligger 100 meter til høyre for Pantheon.

Plassen forran Pantheon

Jeg har blitt forelsket på nytt jeg… I en by! Denne byen er forbi fantastisk! Dette er ren energi i en ellers grå og kald februar måned. Skolen til EF som jeg har vært en del av ligger midt i hjerte av Roma, bare 5 minutter unna spansketrappen, og så å si vegg i vegg med Pantheon. Har blitt kjent med rektoren på skolen (Christina) som er et smykke av et menneske! Utrolig åpen, vakker, sprudlende og inspirerende. Hun fikk meg til å ville bli i mange mnd til… Så om jeg hadde hatt muighet til å rømme landet i noen mnd vet jeg akkurat hvor jeg ville reist. Akkurat som på skolen i Paris, så var lære-metodene på den italienske skolen veldig spennende! Vi hadde muntlige klassetimer, kurs i mote og tur på moteutstilling i et museum. Hadde jeg blitt litt lengre ,så hadde jeg også fått være med på tur til Verona i forbindelse med valentines day. De reiser på utflukter til steder som Milano, Venezia og Napoli et par ganger i mnd..  Anberfaler sterkt at dere sjekker ut brosjyren over utvalget og priser over EF sine reiser HER!




stylemag

1 kommentar:

  1. Inspirerende omgivelser. Har aldri vært i Roma, men ser ut som er verdt å ta seg en tur en dag :)

    SvarSlett