mandag 11. november 2013

New in from Ferner Jacobsen







Genser - Tory Burch // Skjorte - Ralph Lauren // Skjørt - FWSS // Skjerf - FWSS

 En butikk som alltid har hatt en spesiell og plass i mitt shopping-hjerte er Ferner Jacobsen i Stortingsgaten.  Det er en butikk jeg har vært kunde av helt siden jeg var liten jente.. Ferner Jacobsen er en veldig fin butikk å finne fine merker med god kvalitet og tidløs design. Var en tur innom på fredag og shoppet nye fine basics for vinteren. Og en gledelig nyhet til alle som ikke bor i Oslo eller som orker å gå på shopping i kulden, så har de startet nettbutikk! Her finner du mange av mine favorittmerker som bl.a; Les Deux, Hunkydory, FWSS, Ralph Lauren og Holzweiler.. Sjekk ut siden HER!

stylemag

10 kommentarer:

  1. Liten jente i en så dyr butikk? Okey.

    SvarSlett
  2. Det øverste bilde var sinnsykt fint!!

    SvarSlett
  3. Minner meg på at jeg må få gjort klar vinterklærne! Flott den hvite genseren, liker hvit utrolig godt! Takk for tipset

    SvarSlett
  4. Veldig fine bilder av deg og fine klær. Jeg lurer på om dette er et annonsesamarbeid/reklame?. Jeg synes det er utrolig viktig at det klart fremgår av innleggene både på din blogg og på andre blogger. Er klærne kjøpt, lånt eller har du fått dem - det bør fremgå klart. Du er sikkert klar over den enorme påvirkningen du har på oss lesere, og da er det viktig at du er deg bevisst ditt ansvar. Jeg fikk følelsen av at dette er reklame for Ferner Jacobsen, og det er selvfølgelig helt i orden hvis det fremgår av innlegget. Takk for inspirerende og fin blogg, Hedda.

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette er klær jeg selv har valgt og selv velger å skrive om på bloggen :) Ferner jacobse er en butikk jeg med glede støtter! :) Hyggelige tilbakemeldinger forresten. Tusen takk! :)

      Slett
  5. Flott blogg :)
    Vet du om det er mulig å få kjøpt den hvite genseren på nett? Og hvilken str. har du på her? Fryktelig fin genser :)

    SvarSlett
  6. Hei igjen.
    Jeg lurer fremdeles veldig på hvor jeg kan få kjøpt denne genseren :)
    Tro meg, jeg har lett...
    Setter stor pris på svar, takk :)
    Bente

    SvarSlett
  7. Hei!
    Jeg er på jakt etter en tidløs hvit skjorte som kan brukes til det meste. Ser at du stadig bruker hvit skjorte fra Ralph Lauren. Ser så fin ut i lengde. Hvilken modell er det? :) Flott blogg med mye inspirasjon!

    SvarSlett
  8. Slenger meg på det å digge denne butikken. Jeg har faktisk nettopp vært der selv også http://www.ingridflo.com/2015/03/25/varen-naermer-seg/ :)

    SvarSlett