onsdag 6. november 2013

Hårfri for alltid!!!







Nå har jeg satt i gang med litt av et spennede og relativt intimt prosjekt.. Jeg har bestemt meg for å fjerne alle hårene på kroppen for evig og alltid!!! Jeg er så lei av barberblader, voksing, napping og alle mulige metoder for å fjerne hår. Og ikke minst for å snakke om røde prikker og irritasjoner. SÅ derfor går jeg nå til Beths Beauty på frogner ca hver tredje mnd for å fjerne hår med SOPRANO-laser. SÅ skal man bli helt hårfri til sommeren bør man starte nå, da man holder på med behandlingene i ca 7 mnd.. Gud som jeg gleder meg til å ha babyhud året rundt resten av livet uten å anstrenge meg. Og det  beste av alt er at det er smertefritt! Jeg har hatt to behandlinger alllerede og er strålende fornøyd og kan virkelig anbefale dette på det varmeste! Det var dagens tips fra meg gitt..

Xoxo Hedda
stylemag

6 kommentarer:

  1. Det hørtes utrolig deilig ut! Hvor mye koster det? Får du behandlingene sponset?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! :) Prisen varierer litt med tanke på hvilke områder du fjerner.. :) Kontakt Beths mediespa for mer informasjon. De er veldig dyktige! :)

      Slett
  2. Jeg har så lyst til å gjøre dette, men vet du om man burde gjøre det før man får barn? Har hørt at hårveksten kan komme tilbake undergraviditet, og da er det mye penger ut av vinduet (selv om det blir lenge til for min del) :)

    SvarSlett
  3. Det er psyco dyrt da..

    SvarSlett
  4. Samma här, också tagit det beslutet :) Skönt att slippa raka sig

    SvarSlett
  5. men virker det på lyse hår også?

    SvarSlett