tirsdag 26. november 2013

Find your true match!




Det er ikke lett å finne den perfekte foundation. Og jeg mener det stort sett er fargen det kommer an på. Heldigvis har Loreal Paris gjort noe med utfordringen og laget en serie med foundations som passer til en hver hudtone. Jeg tok en test som fant ut nøyaktig hvilken farge som var min. Og det stemte! Den blender helt inn i huden min! Fantastisk! Ta testen HER og finn ut hvilken farge som er din!  Da kan tre av dere også vinne fargen samt en marcara, eyeliner og neglelakk om du legger igjen riktig fargekode.. Det er virkelig verdt et forsøk, gøy er det også… 

Get the glow and good luck!



stylemag

12 kommentarer:

  1. W1 Golden Ivory !

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Hei Line :)

      Gratulerer som en av vinnerne på denne konkurransen!!!

      Vennligst ta kontakt med oss på alle@adlinkmedia.no for nærmere avtale om tilsendelse. :)

      Slett
  3. W1 Golden Ivory - spennende å se om det faktisk er riktig! :-)

    SvarSlett
  4. Hei :) Eg er fargen C1 rose ivory i følge testen!

    SvarSlett
  5. ragnhild_andreassen@hotmail.com24. november 2013 kl. 20:22

    jeg ble N3 creamy beige

    SvarSlett
  6. ingridff@online.no24. november 2013 kl. 20:57

    N3 - Creamy Beige :-)

    SvarSlett
  7. W1 Golde ivory :) Fin gave å vinne!

    SvarSlett
  8. Hvor er jakken fra? Og har du et fullt bilde? :):)

    SvarSlett
  9. W1 Golden ivory :)

    SvarSlett
  10. W1 Golden Ivory, tvi tvi! Fra Anita HD :-)

    SvarSlett
  11. Gratuerer som vinner!!! Ingrid! :)

    SvarSlett