onsdag 13. november 2013

Efva Attling // Goodiebags // Champagne // Shopping





Dere har kanskje lagt merke til at jeg har enkelte smykker jeg alltid går med. De er alle sammen fra Efva Attling. Hun har fantastiske smykker med sjel og hun lager hvert eneste smykke har sitt eget navn og det er en historie bak alle sammen. Nå har jeg, Celine og Maria gleden av å invitere deg og en venninne til en hyggelig kveld hos Efva Attling i Hegdehaugsveien 27. Datoen for eventet er 20.november kl 18. Der vil det være 20% avslag på bloggernes favoritter og 10% avslag på resten av butikken og bobler i glassene, samt goodiebags og snacks. En perfekt mulighet for å kjøpe noe fint til seg selv eller noen ekstra fine julegaver til de man er glad i. ( de har herre-smykker også) Det er begrenset med antall plasser, så husk å meld deg på HER! Gleder meg masse til å se dere!

Min aller nyeste ring… (passion cuff ring) Sykt kul på hånden, bilde kommer snart..



stylemag

1 kommentar: