onsdag 20. november 2013

Boots og jeg gir deg minus 10 år på 40 sekunder..



Disse kremene har tatt plass på badehyllen min den siste tiden. Jeg synes jo det er så gøy å prøve nye produkter som lover gull og grønne skoger, og det gjør disse, så jeg ga de en sjanse.  Foreløpig er jeg kjempe fornøyd!!! Hydraluron er et serum som skal bygge opp hudens fuktighetsnivå og skal være 500 ganger bedre enn vanlig serum. Snoxin virker over tid for å forebygge og redusere rynker og den fantastiske Nanoblur er det jeg vil kalle magisk! Den skal gjøre deg 10år yngre på 40 sekunder ved å glatte ut alle linjer og urenherter! Den skal brukes under makeup og er faktisk helt vill!!!

Siden jeg er i godt lune om dagen, skal en av dere heldige jenter få muligheten til å vinne dette settet!
Legg igjen en kommentar, så trekker jeg vinneren om kun kort tid! (samlet verdi på 800,-) Good luck!
Eller så kan du selv kjøpe de HER!
stylemag

134 kommentarer:

  1. jeg TRENGER virkelig vidunderkremer!!! Jobber nattevakter på sykehus med TØRR luft og kråketær rundt øynene har meldt seg sammen med alle de andre linjene :((

    SvarSlett
  2. Jeg prøver også lykken! Utrolig deilig å ha til vinteren i trønderlag med -20. Det vil glede en ekstremt fattig student! :-D

    SvarSlett
  3. Jeg har hatt mye problemer med huden det siste året og har (etter å ha lest anbefalinger fra deg) vært hos hudlege Henning Stang og Derma Hudlegesenter, og blitt satt på antibiotikakur og diverse kremer for å få bukt med problemet. Det har gitt veldig gode resultater, men jeg er enda ikke helt i mål. Disse produktene er kanskje prikken over i´en, og jeg hadde blitt kjempeglad for å få prøve de ut! Hudproblemer er skikkelig kjipt og setter en demper på selvfølelsen. Ettersom jeg er student og lommeboken ikke strekker til til gode hudprodukter, prøver jeg lykken her i stedet :)

    SvarSlett
  4. Høres veldig spennende ut :) Så bra med produkter som virkelig gir resultater!! Har kjempelyst til å prøve! *krysser fingrene*

    SvarSlett
  5. Spennende med nye produkter! Tusen takk for tipset :) Jeg prøver vinnerlykken og krysser fingrene!
    Takk for muligheten!

    SvarSlett
  6. Åh, ja takk!! :) Huden er virkelig ikke den samme etter man har bikket tredve... ;)
    -Gunhild-

    SvarSlett
  7. Vil gjerne vinne dette settet :D Supert med konkurranser!

    SvarSlett
  8. morratrynet mitt blir bare verre og verre med åra!!! hjeeeeelp!!! (trenger å vinne:P)
    -Maria:)

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne vinne:)
    Gøy med byenprodukter.
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  10. Detta såg spännande ut!
    -Andrea:)

    SvarSlett
  11. Hei:) Blir 40 år i februar så tenker det er en god grunn;)
    Hilsen Marica

    SvarSlett
  12. Jeg håper det blir meg :)

    SvarSlett
  13. Jeg prøver lykken, jeg også. Dette så moro ut :)
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  14. Dette vil jeg gjerne vinne! :)

    SvarSlett
  15. Jeg vil gjerne prøve disse produktene

    SvarSlett
  16. Høres ut som fantastiske produkter og har kjempe lyst til å prøve! Slenger meg derfor med i trekningen:)

    SvarSlett
  17. Jeg vil gjerne prøve disse produktene! :)

    SvarSlett
  18. Ja, takk :) Mailen min er tonje__84@hotmail.com (to streker nede!). Syns btw det er en fornøyelse å følge bloggen din, masse god inspirasjon :)

    SvarSlett
  19. Jippiiii! Vi trenger alle litt magi i hverdagen!:)

    SvarSlett
  20. Disse fikk jeg veldig lyst til å prøve og tror jeg trenger det:) Blir jo ikke yngre. Mvh SIlje

    SvarSlett
  21. Er alltid litt på leting etter vidunderkremer, så dette kunne jeg virkelig tenkt meg å pøve! Våknet også til en ny kjemperynke under øye i dag så nå må noe gjøres!!! mvh Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du og gratulerer med denne flotte premien, ta kontakt med oss på alle @ adlinkmedia.no for mer info, så får vi sendt deg premien:) mvh AdLINK Media Norge

      Slett
  22. åh, jeg skriver sjelden inn på sånne konkuranser men dette er noe jeg VIRKELIG vil vinne og føler huden min sårt trenger! :)
    please, pretty please!

    SvarSlett
  23. Ja dette vil jeg gjerne vinne! :) Perfekt gave til min fantastiske mamma <3

    SvarSlett
  24. Dette hadde vært helt fantastisk!! :-)

    SvarSlett
  25. Jau... detta hadde gjort godt for mitt aldrande skinn :)

    SvarSlett
  26. Wow. Dette må da være for godt til å være sant!? Håper jeg er den heldige denne gangen :)

    SvarSlett
  27. Høres kjempebra ut! :-) Supre tips du kommer med!:-)

    SvarSlett
  28. Litt "tryllestøv" i kvardagen kan me lika :-)!!
    Laila

    SvarSlett
  29. åååå hadde vore så kjekt å vunne detta :D

    SvarSlett
  30. Jeg krysser fingrene for at jeg blir vinner av disse fantastiske produktene.Me love allerede:-))Takker også for en utrolig inspirerende blogg som jeg "besøker" hverdag.Og ikke minst som mor selv synes jeg det er topp å se andre mødre som er like glad i moter og trender som jeg.Keep up the good work Hedda:-)

    SvarSlett
  31. Guro D -guroweb@hotmail.com20. november 2013 kl. 21:44

    ÅH ELSK! De både så og hørtes gode ut :-)
    Er student og hater at jeg aldri har penger til å investere i gode hud-produkter.
    Det er jo så viktig å ta vare på huden sin, iallefall nå når vinteren kommer krypende med de kalle minusgradene sin!
    Prøver lykken her hos deg jeg... :-) så håper jeg har med meg en lykkefugl denne gangen! Hadde vært et stort lyspunkt i en ellers så rett opp og ned student-hverdag.

    SvarSlett
  32. åå, jeg vil, jeg vil! :) Hilsen Stine

    SvarSlett
  33. Elsker å pröve nye saker og jeg vil kalle med seg en testholiker ;)Har nok ikke bruk for den mot rynker eller å bli 10 år yngre men det hadde blitt to veldig fine julegaver :)

    Anita betty__boop87@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Hørtes helt topp ut. Jeg hadde blitt så glad og overrasket om jeg ble heldig vinner. Dette trenger jeg veldig akkurat nå:)

    Trine A

    SvarSlett
  35. Jeg er med! Høres veldig bra ut, akkurat det jeg trenger nå :-)
    ingridff@online.no

    SvarSlett
  36. Det hadde vært en flott førjulspresang det :)

    SvarSlett
  37. Ønsker meg veldig denne gaven. Har prøvd mye dyre "vindundermidler" for ansiktet de siste årene, men som oftest hjelper de ikke noe særlig. Krysser fingrene. Ha en fortsatt fin kveld. maritagujord@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jaaaaa, gjerne! Krysser det jeg har! Ingrid

    SvarSlett
  39. Superlyst på dette!:-) fin førjulsgave ;) ha en super kveld! Klem Tone
    tone_borgan@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Må prøve lykken på dette!!

    SvarSlett
  41. Wow!
    For en fin premie-hverdagslykke:)

    Julie:)

    SvarSlett
  42. Jeg vil gjerne være med på konkurransen :D

    SvarSlett
  43. Jeg vil gjerne være med i konkurransen!

    SvarSlett
  44. Så fantastisk!! Dette må jo bare prøves :)

    SvarSlett
  45. Nå har du skrytt de opp i skyene, så nå må jeg jo bare prøve!!!! Etter 10 år med søvnproblemer trenger huden litt løft, kan man si:-) Krysser fingre.
    www.sonjadurand.com
    sonjagunders@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Krysser fingre...dette er noe jeg virkelig trenger,da jeg snart er 40...iiiik!

    SvarSlett
  47. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  48. Som fattig student har jeg ikke hatt råd til ett eneste hudprodukt på tre måneder. Og jeg er egentlig et luksusdyr. Jeg elsker produkter :-) så jeg prøver lykken!

    SvarSlett
  49. Skriver en linje og håper på glatte linjer....

    SvarSlett
  50. Ohhh, jeg er overbevist! Dette må prøvest ut. Takk for spennende tips og ikke minst inspirerende blogg!

    SvarSlett
  51. Ooooo, alltid spennende med nye ting på baderomshylla! Yes, please.:)

    SvarSlett
  52. Yes please=)

    Heidi!

    heidi_boge@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Høres jo bare helt fantastisk ut. har rundet 30 år og trenger absolutt skinfood med oppstrammende effekt;)

    ragnhild_andreassen@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Hei Hedda!
    Takk for at du lar oss få følge deg i bloggen her. Henter masse inspirasjon fra deg! Siden jeg bor laaaangt nord i landet, får jeg desverre aldri anledning til å melde meg på disse ulike greiene som du inviterer folk til i området der du bor. Skulle gjerne vært der når dere har utsalg av klærne deres, eller når du får lov til å invitere blogg-følgere til ulike tilstelninger etc. SÅ, derfor henger jeg meg på her, håpet kan jeg aldri miste, kanskje har jeg litt vinnerflaks i dag ;)

    Klem :)
    (efoshaug@dcpost.no)

    SvarSlett
  55. Blir inspirert til å teste ut. Prøver gjerne dersom jeg får muligheten.!

    SvarSlett
  56. Høres fantastisk ut - akkurat det en til tider småsliten tobarnsmamma kunne trenge! Krysser fingrene :-)

    SvarSlett
  57. Hadde vært fantastisk å vunnet en førjulspresang!:):) Takk for gode tips - du er min daglige inspirasjonsdose!:)

    SvarSlett
  58. Hadde vært fantastisk å vunnet en førjulspresang!:):) Takk for gode tips - du er min daglige inspirasjonsdose!:)

    SvarSlett
  59. Høres ut som den perfekte julegave til meg selv :)

    SvarSlett
  60. For en fantatisk gave!! hverdagslykke :-)

    SvarSlett
  61. Ja, dette var moro å få bli med på! Håper det er disse produktene som kan hjelpe den knusktørre huden min...:)

    SvarSlett
  62. Krysser fingrene for en førjulspresang til meg selv - )). Trenger sårt litt ny hudpleie - )).
    (elisabethfauske@hotmail.com)

    SvarSlett
  63. å ja takk!! =)=)
    anita.hamre@gmail.com

    SvarSlett
  64. Sweet,håper håper :)
    Kine-rebekka@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Spennende! Hiver meg på ;-)

    SvarSlett
  66. Hei fine Hedda!
    Jeg vil gjerne vinne:-)

    gryelisabeth@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Hvem vil ikke bli 10 år yngre på 40 sek;) ...henger meg derfor med på trekningen:)

    Hilsen JMJ

    SvarSlett
  68. Ojoj, det hadde vore supert å vinne dette! Eg håper på vinnarlykke! :)
    Ønsker deg ein strålande dag!

    Helsing Ingrid :)

    SvarSlett
  69. Jeg prøver lykken! Vil gjerne ha mer glød!! :)

    SvarSlett
  70. Eg er stadig på jakt etter ungdomskilden, kanskje dette er svaret? :)
    - Ingrid :)

    SvarSlett
  71. Hadde vært den perfekte julegaven!! ;)
    -Marte

    SvarSlett
  72. Oy! høres for godt ut til å være sant, men alltid gøy å prøve nye ting! :)
    så vil gjerne være med på trekningen.

    Anette Ø

    SvarSlett
  73. Jeg kaster meg hodestups inn i denne konkurransen og håper å vinne disse produktene.
    De høres perfekte ut for meg!

    SvarSlett
  74. Oioi! Hipp hipp! Jeg prøver lykken! Dette trengs:) hilsen Joachimsen@gmail.com!

    SvarSlett
  75. JA -jeg vil gjerne være med i trekningen! :-)
    Marita

    SvarSlett
  76. Hei! Jeg har superlyst til å være med i trekningen. Trenger sårt noe som funker på huden!

    SvarSlett
  77. Trenger virkelig noen kremer som funker!! prøvd mye forskjellig men ikke mye som holder det de lover dessverre :(
    trenger desperat mye fukt til huden, så prøver vinnelykken :)))

    SvarSlett
  78. Prøver lykken i kommende advents-og juletider :)
    Hilde

    SvarSlett
  79. Kanskje nissen kommer 2 ganger i år? Det er lov å håpe;o)
    Carina

    SvarSlett
  80. Jeg vil vinne! -Trine

    SvarSlett
  81. å har så dårlig hud for tiden og finner ingenting som funker! er så demper på humør når man ikke føler seg fin. har veldig lyst å prøve dette når du anbefaler det! :) pliiis :)
    Line

    SvarSlett
  82. Her krysses det fingre og bein for å få litt etterlengtet pleie til gusten vinterhud!
    -Karoline M

    SvarSlett
  83. Jeg trenger virkelig en skikkelig Boost! !:-)
    -Cathrine

    SvarSlett
  84. Høres vidunderlig ut. Er så gravid om dagen og huden min liker plutselig ikke de produktene jeg har sverget til i årevis. På tide å prøve noe nytt, og hadde vært fantastisk å få skjemme seg litt bort med disse kremmene :) Krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  85. Høres utrolig bra ut. Krysser fingre og håper jeg vinner:)
    -Elin A

    SvarSlett
  86. Woho! Count me in :D

    SvarSlett
  87. er med :D

    -ingrid nordanger

    SvarSlett
  88. Jeg vil så gjerne vinne disse til den fine mammaen min <3

    SvarSlett
  89. Absolutt elsker hudprodukter som disse, og nå fikk jeg skikkelig lyst til å prøve de ut! :-) Studentøkonomien inneholder på ingen måte noe budsjett for slikt "jåleri" spesielt ikke i juletider, så jeg krysser fingre og bein for at du tilfeldigvis velger meg. Det hadde virkelig gledet en (ekstremt) sliten masterstudent. Xoxo N.

    SvarSlett
  90. Åh, perfekt for en student! Jatakk, kjære Hedda! :)

    SvarSlett
  91. Hei Hedda :-)

    En kommende mor, må nesten prøve lykken også! Jeg krysser fingrene ;-))

    SvarSlett
  92. Høres spennende ut, hadde vært perfekt for sliten vinterhud!=)

    SvarSlett
  93. Håper jeg blir den heldige!!!!!

    SvarSlett
  94. krysser fingrene!!! :)

    SvarSlett
  95. Ehm. . Prøver meg på et lite rim: En sliten og rynkete jente som er blitt litt over 30. Med sykdom og dager som kan ta litt på, kommer rynkene frem og huden er grå. Har prøvd så masse som lover det meste, men resultatene de lar vente. Kjære Hedda, kanskje dette er serien for meg?

    SvarSlett
  96. Å ja, dette hadde passet perfekt. Fyllte 30 den 19 november og har litt panikk. Hadde vært fint å få noe som gjør at jeg kan late som jeg er 25 et par år til ;)

    SvarSlett
  97. hadde vært supert å vinne da jeg sliter enormt med huden min fortiden! krysser fingrene:-)

    SvarSlett
  98. Så herlig! Høres ut som det kan piffe opp en grå og guffen vinterhud:D JA takk!

    SvarSlett
  99. Høres veldig bra ut, vil gjerne vinne! sissel_lp@hotmail.com

    SvarSlett
  100. Hørest helt fantastisk ut! Kunne gjerne tenkt meg å prøve :)

    SvarSlett
  101. Åå hadde vært supert å vunnet :))!
    Klem fra Kathrine, kathrinesaetre@hotmail.com

    SvarSlett
  102. jeg trenger ikke minus 10 år, men et par tre år hadde ikke vært å forakte :D you are my inspiration!

    markalv@hotmail.com

    SvarSlett
  103. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  104. Vil gjerne vinne <3<3 <3

    lvikjord@gmail.com

    SvarSlett
  105. fukt fukt fukt... d trenger huden min, så tar fram vinnerlykken og er selvfølgelig med:-) whoop!

    SvarSlett
  106. Åh digg! Dette hadde jeg trengt. Ansiktshuden min har ikke fått så mye piff det siste året! Tank u fashioncherry ;). Hilsen Lydia (lydia_m_mo@hotmail.com)

    SvarSlett
  107. Nice! Høres ut som det perfekte for sliten og vintergusten hud :)
    Camilla (camilla@deseves.net)

    SvarSlett
  108. Jeg ønsker meg skikkelig en krem som gjør under
    Så slipper jeg kanskje å gå planlagte runder
    Med kjemisk peeling som nok vil svi
    For om 16 måneder runder jeg de førti
    Ønsker å være en fresh og glødende kvinne
    Håper jeg derfor skulle være så heldig å vinne :-)

    Førjulsklem fra Line R A

    SvarSlett
  109. Oioioi….høres ut som noe en tobarnsmor trenger!
    Klem, Marianne (m.adneram@gmail.com)

    SvarSlett
  110. Dette høres kjempe lovende ut! Jeg er 23 år gammel og sliter fryktelig med psoriassis. Kanskje dette kunne være krem nummer 1000 som vil gjøre en forskjell på huden min! Hadde satt utrolig pris på å få prøve disse produktene! Ha en fin dag, - Christina. (christina_0901@hotmail.com)

    SvarSlett
  111. Oj, 10 år yngre hadde jo vært glimrende for en som snart blir 40! Liv (gaarderlarsen@gmail.com)

    SvarSlett
  112. Hei! Har akkurat fått barn nr 3 og det hadde virkelig fölt som hverdagsluxus å få teste disse hudproduktene!
    jeanette@karlssonfamiljen.se

    SvarSlett
  113. Ja takk Hedda! :) Vil gjerne teste ut dette!

    Hilsen fra Nina B. Lund

    aquarius_9na@hotmail.com

    SvarSlett
  114. Så gøy!! Vil gjerne være med og teste produktene, jeg :-) Ønsker deg en fiiiin helg :-)
    Hilsen Inger (Mail: inger-halhjem@hotmail.com

    SvarSlett
  115. Så spennende!
    Jeg elsker nye produkter. Jeg har lest om dette merket og de virker bra. Om de holder det de lover er det jo fantastisk.
    Gøy med nye merker.

    SvarSlett
  116. Så spennende, dette skulle en stresset student, godt oppi 20årene, prøvd ut nå i førjulstida! Huden er en katastrofe nå når temperaturen svinger fortere enn jeg får skiftet sokker, med eksamener, julegavehandel og you name it! Sorte prikker, tørre partier, linjer her og der vil jeg få bukt med. Da kan jeg stråle selv i en stresset hverdag:)

    Hilsen Charlotte

    SvarSlett
  117. Spennende. ..;) håper å få testet produktene. Helene ( helene_shopgirl@hotmail.com)

    SvarSlett
  118. Fyller 40 år på nyttårsaften, så hadde jo vært fint om jeg kunne fått ett flashback til 30 årene på starten av ett nytt år :-D (heidianett@online.no)

    SvarSlett
  119. Etter en travel periode med husbygging har ikke akkurat hudpleie stått i fokus så dette hadde vært spennende å prøve. Linn
    Linnchrister@hotmail.com

    SvarSlett
  120. Lovende, kan jeg få være med? (0",) Ønsker deg en fin kveld! Vennlig hilsen Hanne (

    SvarSlett
  121. Jaaaa, takk! Er på leting etter litt ny hudpleie - DETTE vil jeg prøve:-)

    SvarSlett
  122. Jeg ligner en blek, grå mus - og trenger sårt en boost som tilskudd til min hudpleie! Disse tre produktene hadde vært perfekte!!:)

    SvarSlett
  123. Vil også kjempegjerne vinne :) så spennende med nye produkter :) Siv

    SvarSlett
  124. Vil også kjempegjerne vinne :) så spennende med nye produkter :) Siv

    SvarSlett
  125. Vinneren ble…..: Elisabeth Ødegaard! Gratulerer! :)

    SvarSlett