lørdag 16. juni 2012

Inspo.








stylemag

5 kommentarer:

  1. Hei! Vet du hvor denne deilige genseren Tone hadde på seg på Roa-dagen er i fra?
    http://herskriverjeg.blogg.no/1339341156_roa_dagen.html

    Elsker bloggen din! Den er blitt et must have i min hverdag!

    SvarSlett
  2. Du? Den bikini-toppen til Tone, du sa den var i fra Nelly, men vet du hvilket merke den er i fra?:)

    SvarSlett
  3. Nydelig blogg :) drømmer meg bort ! Celine :)

    SvarSlett
  4. Hei! :)
    Først og fremst - du er kjempeinspirerende og jeg finner masse bra tips her!

    Så over til spm; jeg skal i bryllup i Italia om to uker og lurte på om du tilfeldigvis hadde noen tips til kjoler? Jeg sitter innelåst på et kontor hver dag og har ekstremt lite tid til å lete (nå har jeg i tillegg dårlig tid!) - hadde vært så knall med noen tips? :) Gjerne alt mulig, dyrt som billig. Så forøvrig kjolen til Tone Damli i bryllupet til Daniel Franck - vet du hvor den er fra? Den var nydelig!

    SvarSlett