mandag 4. juni 2012

Bloggers favorite // Konkurranse



Jeg har valgt ut mine favoritter hos Bianco sko! Det er laget en fashioncherry-stand som du vil finne i alle 60 Bianco butikker i Norge i hele juni. I "mitt hjørne" finner du sommerfreshe vesker, sko, sandaler, heels og veges. Veldig mye fint! Jeg har i den forbindelse en konkurranse på bloggen hvor du kan vinne et gavekort på Bianco og selv velge deg ditt favoritt par..eller fler..?! 

Hvike par er DIN favoritt i sommrkolleksjonen?
Det er veldig enkelt, legg bare igjen kommentar på bloggen og jeg trekker en vinner om 2 uker! GO, GO, GO!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET OG VINNEREN BLIR KONTAKTET 21. JUNI!!!!! TAKK TIL ALLE SOM HAR STEMT! GOOOD SOMMER!!!! :)

Mine utvalgte:




     

stylemag

64 kommentarer:

  1. Gud va kul! Fint det ser ut ;)

    SvarSlett
  2. Alltid så morro med sko - Alviva sandal i alle farger er min favoritt - Gjerne i orange eller cerise - God sommer :) Mvh Solveig DB

    SvarSlett
  3. Hei Fashioncherry!
    Alberte er min favoritt i år! Elsker masse farger og ENDELIG tør jeg gå med farger i mix og match!!!
    FRESHHT!!
    God sommer!
    Gleder meg til lesing hver dag!
    Smil fra Christine T.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Adela boot! De ser super freshe ut!

    SvarSlett
  6. Hei!

    ALVIVA SANDEL er min absolutte favoritt. Akkurat passe "klumpete" og sommerens flotteste farge, Orange!!! Vil passe perfekt til en hvit sommerkjole!

    SvarSlett
  7. Oi, så kult.! Jeg vil absolutt si at den rød/orange fargeklumpen er min greie for sommeren, men siden jeg helst kunne tenke meg å bruke den hver dag /til alt er min favoritt TASHA PUMP coral red :)
    Ha en superfin dag.!!

    SvarSlett
  8. Jeg liker utrolig godt de beige sneakersene med rosa spenner!

    SvarSlett
  9. Så gøy det må være å ha sin egen "favoritt-hylle"!

    Jeg elsker "TRUE PUMP" i slangeskinn. *Sukk*

    Nyt den vakre junimåneden, Fashioncherry... <3.

    SvarSlett
  10. Liker veldig godt Alberte sandalene,fint med farger nå på sommeren. Liker ogaå Loonie boot,passer til alt og alle annledninger!!!!

    Elisabeth

    SvarSlett
  11. Hvem med diagnosen skomania sier neitakk til en fargeklatt på skohyllen?
    Jeg ønsker meg det friske pustet - oransje pumps!!

    Anna

    SvarSlett
  12. Angela Boot! :)


    Renate

    SvarSlett
  13. åå, alle de skoene er fantastiske!! Men minm favoritt må bli den Alviva sandalen i orange som du har på hylla der eller i beige eller sort! Gud, så lekre :-)

    SvarSlett
  14. Så gøy! Jeg håper du fikk plukke med deg noen av favorittene dine hjem:)
    Jeg har i flere uker kikket, klemt på og ønsket meg New Verona sandalene i knæsj rosa http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=21-46497-40&sid=4fa30b072e368045fe473358c787227f !

    Og Tilde Sandal i en deilig korallfarge hadde vært perfekt til eksamensfesten i slutten av juni http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=34-46560-10&sid=4230a0185bb91d6c857a0673149c111f :)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  15. ÅÅå alviva hælene i orange ville vært perfekt til kjolen jeg har kjøpt til min 18-arsbursdag jeg skal feire etter sommeren :D! <3 smeelt!

    SvarSlett
  16. Ingen tvil, Alviva Sandal i orange eller beige. Sommer sommer sommer :))))

    SvarSlett
  17. VERONA SANDAL er fantastisk til sommeren! Elsker og skoene med kilehel og rosa borrelås du har på bildet der oppe, men finner den ikke i kolleksjonen? :)

    SvarSlett
  18. Stemmer på VERONA SANDAL som er fantastisk til sommeren!

    Hilsen Laila:)
    lailaqvam@live.no

    SvarSlett
  19. Definitivt joggisene med innebygget kilehæl! De hadde jeg rocket på roskilde!

    SvarSlett
  20. Hei!
    Mine favoritter er Salina Sandal! Liker enkelhet blandet med herlige farger!
    Mvh Heidi
    heidi_f@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Hei!

    Alviva, uten tvil! :) Digger de skoa, og har siklet etter de lenge. Men pga. studenttilværelsen, altså null cash, så lar slike "materialistiske" kjøp seg ikke gjøre..

    Krysser fingrene for at jeg har mega flaks for en gangs skyld, og vinner konkurransen din :D Hadde gjort seg med nye, freshe sko i sommer ! :))

    Nina

    (nina_blaa@hotmail.com)

    SvarSlett
    Svar
    1. KJære NINA! Gratulerer som vinner av konkurransen!!!!!!
      Du vil bli kontaktet på mail..

      Stor klem fra HEDDA! :)

      Slett
  22. Nice konkurranse, Hedda!

    Jeg synes de Isabel Marant-liknende sneakersene med innebygd kilehæl er killer. Klarer ikke bestemme meg for hvilken farge jeg synes er finest! Og Alviva sandalen i coral red/oransje er jo fantastisk :)
    Krysser fingrene!!

    Følger deg på instagram! Ser ut som du har det leit om dagen :P
    Ha en strålende dag!

    Marielle
    (marielleskjolden@hotmail.com)

    SvarSlett
  23. Jeg har lenge ønsket meg "seilersko" så disse, HARBOUR MOCCASIN i marineblå, passer perfekt. De går til alt mulig, kjoler, shorts, bokse osv.

    http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=25-46345-30&sid=ef02df7addda064e5ee85343e8aafa3f

    SvarSlett
  24. Jeg ville hatt Isabel Marant kopiene, de beige med hvitt og rosa! Akkurat passe med knallfarge på skoene til at de er sommerfreshe, og med tanke på sommeren her til lands, som ikke alltid er 30 grader og sol, så er det greit å ha et slikt skopar stående på skohyllen også :) Dessuten kan de skli rett inn i høstgarderoben!

    Maria Myhre

    SvarSlett
  25. Herremin, så mye FINT! Hvis jeg må velge må det bli de flate sandalene i rosa og oransje. Perfekt til svale sommerkvelder, med er lett shorts og tynn topp!

    SvarSlett
  26. Elisabeth Bakken6. juni 2012 kl. 15:34

    Så vanskelig å velge, men det må bli de beige skoene med "tre" hel og platå!

    SvarSlett
  27. Henriette Pedersen6. juni 2012 kl. 17:19

    De oransje pumpsene - de minner fryktelig om et par Jeffrey Campbell pumps jeg kunne dødd for! Sommerlige OG freshe som få!

    SvarSlett
  28. Favoritten min må være de oransje ALVIVA SANDAL! Rå freshe, og perfekte til varme sommerkvelder ;-)

    God sommer!

    Viktoria

    via_1701@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Sommer#soool#kjole#sandaler#��������Nice ��

    SvarSlett
  30. Jeg heier på ballerinas jeg, elsker ballerinas i knæsje farger!!

    SvarSlett
  31. Jeg elsker Alviva sandal og de høye sneakersene! Superfreshe sko :))
    Perfekte til sommeren begge to..I wish!!

    Goood sommer :)

    SvarSlett
  32. Jeg elsker de hvite ballerinaskoene med sølv på tuppen!! :)

    SvarSlett
  33. Jeg elsker de hvite ballerinaskoene med sølv på tuppen!! :)

    SvarSlett
  34. jeg elsker de lave sandalene øverst til venstre, som går til alt. perfekt nå til festivalsommeren :)

    SvarSlett
  35. Min favoritt er de beige høyhælte skoene. De med trehæl og platå. Love!!:)

    SvarSlett
  36. De beige med trehæl! :)

    netteh_91@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Alviva sandal må bli favoritten blandt de mange fine skoene du har plukket ut! Fantastisk farge!

    Sommerklem fra Rakel :)

    SvarSlett
  38. Dette var et vanskelig valg. Kanskje ikke så rart når jeg digger stilen din, at jeg skulle like alt du har plukket ut:) De rosa ballerinaskoene var aboslutt mest meg og vil gli rett inn i garderoben min, men det ville de nude ballerinaskoene også gjøre... I tillegg var de Céline inspirerte glitterskoene helt fantastisk og ville kunne sprite opp et hvert antrekk på en sol/gårværs dag :)))) Alt etters som...

    SvarSlett
  39. http://3.bp.blogspot.com/-y7KRbcCzQAg/T88MC0gGf8I/AAAAAAAAE9k/BVPaPLywDSA/s1600/IMG_3769.JPG
    Min fav er dei begie som er å finne på bilde nr 7. :-)

    Ellers er disse http://1.bp.blogspot.com/-rMJXGAITPts/T88KyWj37EI/AAAAAAAAE8U/mre7nW7A1ik/s1600/IMG_3757.JPG
    veldig fine også. :-)

    Mia

    SvarSlett
  40. Beige på bilde 7 og oransje på bilde 6 er mine fav. Beige passer til alt.
    Oransje kan freshe opp dei fleste antrekk, sålenge oransj fargen passer til antrekket da. :-)

    Mia

    SvarSlett
  41. Henriette Åserud7. juni 2012 kl. 19:00

    Likte de enkle og rene hvite ballerinaskoene, fordi I'm a simple girl. Skulle gjerne hatt de hvite conversene som var nederst på det øverste bilde!

    SvarSlett
  42. Wow så mange flotte sko! Jeg liker aller best de svarte pumpsene i midten. Kan man bruke både til kjole og skjørt på fest eller til kule jeans til hverdags. Jeg hadde blitt utrolig glad for et gavekort på den beste skobutikken!! :)

    SvarSlett
  43. De på bilde 7, de beige med trehæl :-)

    SvarSlett
  44. Helene Eng Gullbekk7. juni 2012 kl. 21:11

    Jeg elsker de orange jeffrey campbell lignende skoende! Jeg syns de gir meg skikkelig sommerfølelse og det er vel sånn det skal være i juni? Jeg syns jo alle skoene var kule men de er nok min favoritt ;)

    SvarSlett
  45. De på bilde nr 6, orange med trehel, nydelige sko :-) Min favoritt! :-DD


    - Lisa_marie91@hotmail.com

    SvarSlett
  46. de svarte hælene! wooow

    SvarSlett
  47. De beige nr 7;) takk for en inspirerende blogg!!!bgod sommer

    SvarSlett
  48. Hei! Oppdaget bloggen din i går, og har sittet og bladd meg side for side bakover. Elsker stilen din, og moro å endelig finne ut hvem som styler Tone som alltid ser fantastisk ut! Jeg slenger meg på i konkurransen: Jeg elsker de sorte pumpsene i midten på rad tre! De er superfreshe og både edgy og classy på samme tid:)

    Fin søndag ønskes deg!

    SvarSlett
  49. Liker de beige ballerinaskoa med "sølvspiss". Enkle, men stilige! Passer til shorts, kjoler ... Og går likebra til finstasen som til strandlooken :)

    SvarSlett
  50. Takk for en flott konkurranse! Alle skoene var herlige, men skulle jeg valgt ett par, hadde valget falt paa de brune sandale overst til hoyre. Enkle og sommerlige, og akkurat slik jeg liker det! Onsker deg en god sommer :)

    SvarSlett
  51. Vanskelig valg, men Isabel Marant kopiene! De svarte og beige. Vet du om hylla di er i Tromsø? Har lyst på alle, må dra å se!

    SvarSlett
  52. de beige høye sandalene er mine favoritter. kommer til å bli fantastiske til brune sommerbein i sommer :)

    SvarSlett
  53. Super konkurranse! De beige som er på bilde nr. 7, det er mine favoritter:)

    SvarSlett
  54. Hvis jeg skal velge blant de på bildene dine må det bli de lave beige, men hvis jeg kan velge blant alle må det bli de super snacksne sorte høyhelte med en sort liten sløyfe på foran. Satt perfekt på foten:)

    Hilsen Katrine H

    SvarSlett
  55. De rosa og orange sandalene...
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  56. Adela Bootsene er min favoritt :)
    Mvh Erica

    SvarSlett
  57. jeg har tenkt fælt på de søte toe cap ballerina skoene siden jeg så dem.... er ikke det et ganske sikkert tegn på at man bare MÅ kjøpe seg de!? syns de er så freshe og enkle, perfekt til et lekkert sommerantrekk! liker det enkelt, men samtidig ikke for enkelt. akkurat som disse er ;)
    ønsker deg en finfin helg!!

    SvarSlett
  58. Er det noe som står høyt på ønskelisten denne sommeren er det sandalene på bilde nr 3 og de sykt lekre helene på bilde 10. My favorites <3

    SvarSlett
  59. Vanskelig valg, men det faller ned på verona sandalene:-) Marianne (@live.no)

    SvarSlett
  60. Jeg dør etter de oransje skoene med høy korkhæl! De passer så godt inn nå som det er sommer og finvær. Ser for meg dem til jeans, skjørt og kjoler. Jeg er 1.80 høy og får ofte høre at jeg ikke burde gå på høye hæler fordi da ser jeg ut som en skyskraper, men vet du hva? Akkurat disse skoene ser hvem som helst lekker ut i! Så om jeg hadde vært så heldig å vunnet, hadde definitivt valget falt på disse vakre skoene. Da skulle jeg ha gått med dem i byen en varm sommerdag, rakrygget og med et stolt smil om munn.

    Money can't buy happiness, but it can buy som new shoes which is kinda the same thing <3

    Mvh Susanne med skodilla
    brynjard_fan@hotmail.com

    SvarSlett