fredag 18. mai 2012

Hipp hipp, hurraaaa!




stylemag

20 kommentarer:

  1. DU er nydelig!! :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin du er 😃 Er det beltestakk fra Telemark du har?

    SvarSlett
  3. Så flott du var i bunad :D Ser ut som at du hadde en fin feiring!

    SvarSlett
  4. Telemarksbunaden hører til telemarkinger :P

    SvarSlett
    Svar
    1. I know! Flaks at jeg har hele familietreet mitt i telemark da :) :)

      Slett
  5. Du er fantastisk vakker, og jeg elsker bunaden din!! :)

    SvarSlett
  6. Hvor er solbrillene dine fra Hedda?? Lekker bunad btw,fineste plagget som finnes i grunn! Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  7. HELLO rosie huntington-whiteley på det øverste bildet! du er så altfor fin :)

    SvarSlett
  8. Wow, nydelig bunad på deg!, mener å ha lest før at det er en "fantasi-bunad" om man kan kalle det det? Skam på meg om dette er feil!, isåfall hvor er den fra?
    Men kunne du postet et helfigur bilde av den? :)

    SvarSlett
  9. Det er beltestakk! Telemarks bunad. Nydelig stakk :) men dessverre har ekstremt mange overfladiske Oslo jenter "stjålet" den, fordi den er så finest! Dog, bunad handler om tradisjoner og tilhørlighet. Alle bunader er fine på si egen måte nettopp fordi den kan si noe om stedet man slekter fra.


    Hedda, du er fantastisk vakker!

    SvarSlett
  10. Så fine vi er ;) Du var flott i bunaden din. Håper vi sees snart igjen <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi er fine! :) :) Og ikke minst sykt kule.. ;) Gleder meg til nestegang! :) :) :) Big LOVE!

      Slett