tirsdag 1. november 2011

Gambit Hill & Knowlton!


 Takket være min daglig dose av Pukka sine organiske vitaminer som spirulina, aloe vera juice og chlorella er jeg allerede frisk igjen og klar for en ny, spennende uke! Den startet med åpningen av Gambit sine fantastiske nye lokaler og visning av ss 2012. Det var herlig sushi, flotte folk og freshe klær. Kolleksjonen til norske Hanning & Htoon var forøvrig sykt bra. Veldig bra faktisk!



 Leila Hafzi sine kjoler skuffer aldri.... Skulle ønske jeg kunne sveve rundt i en i skrivende stund..

 Kolleksjonen som kanskje overrasket meg mest var klærne fra Redifine your identety. Også dette er norsk design, og designeren henter inspirasjon fra arkitektur og møbeldesign..







Sååå fine smykker fra Uno de 50.



Sånn ser det altså ut når fire fashionistas prøver ut 3D tv, med 3D briller! Joda så...
The darkside..


stylemag

6 kommentarer:

  1. SYKT kul genser du har på deg!! Hvor er den fra?

    SvarSlett
  2. :) Takk for det! Den er fra topshop for ca 4 år siden. Den er faktisk også brukt i Gossip girl.. hihi ;)

    SvarSlett
  3. Hei, lurer bare på hva teen du drikker heter? :-)

    SvarSlett
  4. Helu!
    Jeg elsker teene fra Le Palais des Thes.
    Den som heter "The du Hammam" er min nr one favoritt!
    Mmmmm... sunt og godt ;)

    SvarSlett
  5. Hvor får jeg kjøpt de? :-) takk for svar :-)

    SvarSlett
  6. Du får kjøpt de i butikken deres på grünerløkka eller i vibesgate på majorstuen. Eventuellt på nettet.. :)

    HERLIG!

    SvarSlett