fredag 10. juni 2011

New in!

What´s in the bag...?





I´ve been shopping again.. Elsker denne Chanel inspirerte tweed jakken, med biker og frynse detaljer, den er mye finere på kroppen den på hengeren, dere får sikkert se den på senere. Den er fra det italienske merket MET. Har egentlig ikke hatt sånn sinnsykt cravings på MET før, men likte veldig godt hva jeg fant denne gangen..  



Kjøpte også THE PERFECT WHITE TEE! Jeg er alltid på jakt etter den perfekte hvite t-skjorten, og den fant jeg jaggu meg også på Zenon, fra MET den og.. Anbefaler den sterk! Den er fin, passe lang og sykt deilig i stoffet!


Sist men ikke minst ble denne freshe sjøblå lakken fra Deborah Lippmann med meg hjem. Tror ikke folk    forstår hvor kult det er med blå neglelakk før man prøver det på selv! Ble selv inspitert av Italienske Vogue og dette er en av høstens store motevinnere..

stylemag

1 kommentar: