onsdag 18. mai 2011

Costume National!






I går var det 17. mai( beste dagen i året) og jeg hadde for første gang på meg min nye bunad som jeg selv har vært med på å designe sammen med den kjente designeren Eva Lie! Hun er designeren bak Oslo´s jubileums drakt og har laget bunader til konge familien! Dette er en beltestakk, men beltet som håndveves i telemark ble desverre ikke feridig til den store dagen, så jeg måtte velge et fløyelsbelte i mellomtiden. Litt kjedelig, men det finnes jo abolutt verre ting i verden, så jeg klager ikke.. Eva Lie holder til i skovveien på Frogner og hun lager bunaden sammen deg, akkurat etter ditt ønske! Er du ute etter noe unikt, så anbefaler jeg henne på det sterkeste!!! Sjekk ut hjemmesiden hennes her www.evalie.no. Jeg skal selvfølgelig vise dere hele bunaden komplett når den er klar! 


stylemag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar